Tadımlara başladım. Bugün pattis, kabak ve yoğurt tadımı yaptık. Ayrıca diş dönemine de girmiş bulunuyoruz. 5 kere kaka yaptı. Dişten mi tadımdan mı çözemedim. Aşırı sıkıntısı var. Sürekli saç ve kulak çekiyor. Dişlerde kabardı. Çay bardağı bastırıp baktım damağına. Sürekli ağlıyor. Buzlu mendil, diş jeli ve Calpol da verdim.
Bu kaka sayısı dişten mi yoksa kabaktan dolayı mı arttı?
Bilgisi olanları bekliyorum 🥺