Kızım 5 gün sonra 10 aylık oluyor. Ama malesef ek gıda ile aramız hiç yok sayılır. İsterse yiyor istemezse asla yemez yedirirsem geri çıkarıyor. Kilosu ve gelişimi yerinde olduğu için şuan önemli değil çok da. Anne sütü alıyor hala çünkü. Ama kasık mama denemek istiyorum. Şimdiye kadar hiç biberondan mama falan almadı. Benim bebeğim seviyor dediğiniz kasık mama önerisi alabilir miyim kızlar