Herkes aynı olcak diye birşey yok ama bende yaşadıklarımı yazmak istedim . Etlik şehir hastanesi doktorları Bebeğimin bazı sorunlarından dolayı 37 haftalıkken sezeryanla doğacağını söyledi ve yatış yapildi . Sonra biranda normal doğum yapabilirsin engel yok dediler( hiçbir belirti olmamasına rağmen açılma sancı vs) iki gün yatış yapıldı 37+0 da doğumu başlatmak için balon katater denen bişey takıldı rahim ağzına ve 6-7 saat sonra çıkardılar ,sadece 3 cm açıklık olusmus .daha sonra 2 gün boyunca çok yüksek derecede suni sancı verildi açılma aynıydı tabi ben sancıyla artık dayanamıyorum kalbim durmak uzereydi birde sancı cektigin yerde tek sen varsın refakatçi alınmiyor. Sonra bebeğimin suyunu patlatıp suni sancı daha çok verdiler gelip sürekli el muanesi yapıyor o sırada bebegimin kalp atışı çok düştü hala normal doğum bekliyoruz dediler . 3 . Güne girdik açılma 3 cm ilerlemiyor hala zorluyorlar. Ama benim cektigim acının tarifi yok .Hastane kuralı Sizin telefonunuzu iceri sokmuyolar Sonra ben dayanamadim hastane telefonuyla eşimi arayip kötü oldugumu beni almasını istedim . Zar zor eşim geldi imza atıp hemen ambulansla özel hastaneye gidicektik . Bir Doktor dedi son kez muane edeyim gitmek istersen git muane etti 7-8 cm açıklık var içeri git diğer Doktor doğuma başlasın dedi . Bende bian sevindim içeri gittim diğer doktor geldi eşime dedim muane etsin sen oyle git aşırı korkuyordum . Doktor muane etti ve 3 cm ne 7 si dedi . Suni sancıyi daha çok yukseltmesiyle bebeğim kalp atışınin aşırı düştüğünü hatırlıyorum bende baygınlık geçirdim sonra kendime gelince ameliyathanedeydim . Spinal anestezi yapılıyordu o kadar çok suni sancı vermişler ki spinal anestezi tutmadı ben his kaybı yaşamadım bağırınca genel anestezi verip bayiltmislar . Doğum yapalı 5 gün oldu heryerim mosmor kafamı kaldirip bebegimle ilgilenemiyorum bile . Uzun oldu daha fazla detay var ama neyse diyeyim. O kadar kötüydu ki herşey resmen psikolojim bozuldu . Doğumdan sonra yaşamaz dedikleri bebegimi kontrole bile gelemedi doktor . Aşırı ilgisiz ve kötüydü herşey ……..