elizayliz parmak izi vs oluyor ama böyle aman aman bişey değil. Temizlemesi çok kolay. Ocağın üstüne denk gelen kapaklar daha kirleniyo tabi. Ama aslında size bağlı ben aman hergün temizlik yapayım insanı değilim uzun zaman aralıklarıyla silerim ona rağmen sorun yok