S2022 Kızlar selam serçe parmağımı kırdım ,yazlık bölgedeyim burdaki doktor yanına spatula sardı atel yerine 3 gün sonra çıkar dedi,şimdi çıkardım ama üstüne basmaya korkuyorum ayak içine basıyorum ,kaç günde iyileşiyor bebeğimde var çok zor oluyor😖😖
SelimZeynep S2022 iyileşmesi 1 ay sürer canım ama iyileştikten sonrada uzun süre yürüynce filan ağrıyor 1 yıl kadar
Aryakus2828 S2022 kırmadım da çatlattım kırık çok ağrı yapmıyorda çatlak 2 sene oldu sıcak olduğu günler ağrı yapıyor
SelimZeynep S2022 benimki çatlakti canım ama haliyle ilk günler basınca ağrıyor üstüne çok basmamaya çalşn