O kadar moralim ve sinirlerim bozuk ki ,oğlum nerdeyse 9 aylık olacak , ek gıdaya dair her şeyi reddediyor . Sadece yerse meyve yiyor. Bugün bi çorba içireyim dedim, eliyle çarptı bi kase çorbayı devirdi 🙁 onu da içiremedim 😒 kan tahlilleri de normal çıktı, bir buçuk aydır bir gram bile kilo almamış. Bi akıl verin tecrübeli anneler