Sibeldicle_0404
Sibeldicle_0404 kilosu düşük. Kızınız daha küçükken toparlama imkanınız var. Bence hemen bi doktora gidin size rapor çıkarsın mama verin. Benim kızım da 1 yaşında 7,5 kiloydu. Doktor mama yazdı, rapor çıkardı, adı: “nutricia infatrini”. 60 taneydi. 2 ay verdim. 1,5 kilo aldı 2 ayda. Ki 1 yaştan sonra aylık kilo alımları baya düşüyor. Bence sen de doktora git, zaten düşük kilodaolan çocuklara yazıyorlar sadece