Defneebebeekk Mestil gaz damlasi daha önce kullandiniz mi memnun kaldiniz mi kullananlar bilgilendirebilir mi ise yarıyor mu
Yeliz21 Defneebebeekk doğal içerikli değil ama iyi çok sıkıştığınızda kullanın fazla kullanınca kaka çok fazla yapıyor bebek
QueenAnne Bebeğim premetüre doğdu küvezde metsil istediler onu aldık gayet memnun kaldım oğlumda denemediğim gaz damlası kalmamıştı hiçbiri işe yaramadı metsil içeri iyi değil diye almıyordum sonunda dayanamayıp almıştım ondan sonra bitmişti gazımız
Defneebebeekk QueenAnne günde 4 defa diyor ya hep aynı saatlerde mi kullandınız yoksa sadece gazı olunca mi
brknbrt Bize doktorumuz verdi biogaia ile birlikte kullanfık sonra biogaiayı bıraktım sadece metsil kullandım bize yaradı
Defneebebeekk brknbrt o zaman bende deneyim umarım işe yarar günde 4 defa diyor hep aynı saatlerde mi kullandınız yoksa sadece gazi olduğunda mı kullandiniz
brknbrt Defneebebeekk 6 saat arayla 8 damla olarak 4.aya kadar kullandım bitince almadım bi deneyeyim diye baktım içmeden çıkarıyor gazını içirmedim artık
QueenAnne Defneebebeekk ben gazı oldukça verdim aşırıya kaçmadım bazen günde sadece 1 kere 10 damla verdiğimde oldu