benkosarim miray31 bıngıldan geç kapanması sorun olurmuş erken kapanması bir problem değilmiş doktorumuz öyle demişti
miray31 benkosarim bizim doktorumuz da normal artık kapanması diye söyledi genelde hep 1 yaşında kapanır diye bilinir ya ondan kafama takıldı
aymeyra Üzerimde bayağı geçtiği için soruyorum . Bebeğinizde bir sıkıntı var mı peki . İnşallah yoktur