Kızlar oğlum 11 ay 20 günlük bir diş ucundan çıktı başka yok yürüme yok hala tutunarak yürüyo parçalı beslenmiyo çorba yoğurt seviyo parçalıları direk çıkarıyo eline veriyorum sürekli emerek eritiyo yada büyük parça koparıp çıkartıyo ve bezini bağlamam işkence bu konularda beni aydınlatır mısınız ne yapmalıyım ve bu durumlar da sıkıntı var mı her bebek böyle süreçten geçiyo mu nolur yardım😪😪😪😪