Cerennnce Herkese iyi akşamlar eşim ile toptancı dan bebegimizin manalarını toptan aldık nasıl 5 paket onları nasıl muhafaza edebilirim yardımcı olur musunuz
Fatmanur41 Cerennnce kiler dolabına koyuyorum ben mağazalarda da dışarda duruyo zaten buzdolabında değil herhangi bi dolabınızda saklayabilirsiniz
Merveio14 Cerennnce dışarıda nemlenme ihtimaline karşı dolapta saklamanızı tavsiye ederim. Bi sıcak bi soğuk mamayı bozar bende hep dolapta saklıyorum dışarıda bir kaç kez bozuldu çünkü