Merhaba hanımlar. Sizlere bir sorum olacaktı: bebeğim 16 aylık, topu topu 3 kelimesi var. Kapıyı kapat, topu at vs gibi basit komutları hala anlamıyor. Öpme hareketini öğrendi fakat yap deyince yapmıyor, canı ne zaman isterse.. Günboyu paçama yapışık, kendi kendine oynama, oyalanma yok. Tv açarsam anca öyle, fakat ona da gönlüm razı değil! Yeme konusuna gelince, iştahlı bir bebek değil maalesef. Çok da zayıf. Sadece tarhana ve ayran çorbası içiyor.(ben de bunların içine katıyorum et, yumurta, irmik vs, sonra da blenderdan geçiriyorum) Katı yemiyor, pürüzlü yemeye bi türlü alışamadı, alıştırmaya çalıştıkça da kustu hep. Sizlerde durum nedir acaba? Bunları yalnızca ben mi yaşıyorum 😔