kardelen123 Merhaba kızlar bebeğim 3 aylık dünden beri emerken saçını çok cekiyor ve çok ağlıyor kulağı mi agriyor bilemedim 🤷♀️ Kakasi da yeşile döndü 😕var mi bu durumu yaşayan 🤦🏻♀️
MasalMavi kardelen123 canım benimde kızım bi ara yapıyodu kulak ağrısı yaşadı istersen bir doktora görün
Deletedmom73 kardelen123 kulak kısmındaki sacları cekiyorsa bi doktora götür istersen cnm. Benimkide öle yapıyordu sacını kulagını kasımaktan kulak ardı yara olmustu. Hafif kir varmıs kulagında.
Mvmv Benimkide oyle yaparsi ninni soylersim sakinlesirdi. Halada cok uykusu varken mamasini icerken yapar yada sinirlenince. Ama yesil kaka farkli bir durum baska bisey varsa onu bilemem
Deletedmom73 kardelen123 bi göster doktora. Doktor bazı bebekler kulak tanımaya calısırken yapar onu dedi. Cünkü gece bile uykudan kalkıp kasıyordu benimki.