Kızlar ya bebeğim 5 aylık şu 3 gündür Neredeyse hiç çiş yapmıyor desem yeridir emziriyorum su da veriyorum bezi hiç dolmuyor günde 2 bez anca oda tek çiş ancadır ama aşırı terliyor ne yapacağım bilemiyorum doktora gitmeli miyim yoksa sıcak havalarda normal mi