1 yaşında oğlum var ramazan Bayramı’nın 2. Günü göbek deliği enfeksiyn kapmisti krem kullandım bugün yine üst kısmı kızarık enfeksiyon tekrarlayan varmı beni gibi neden olur böyle herşeyi tertemiz banyodan sonrada kuru bırakıyorum nedeni ne olabilir bilen var mı ?