Bebeğimin bir buçuk aydır tekrar eden ateşi var serum takılıyor düzeliyor sonra tekrar başa sarıyoruz. Ayakları karnında çok yüksek ateş koltuk altından baktığımızda 38.5 başı normal. Onlarca doktora gittik tahlilleri temiz diyorlar ama ateşin nedeni hala yok. Başına gelen var mı böyle bir durum neden olur karnı ayakları vücudu çok sıcak ama başı vücuduna oranla daha normal ?