Fahriye1987 Merhaba 4.ay asisi zamani sehir disinda olucaz herhangi bir hastanede asilarini yaptirabilir miyim bebegimin?
Vina3 Fahriye1987 hastane değil gittiğiniz ilde sağlık ocağında yaptıracaksınız. Ben 2. Ay aşısında il dışındayım öyle yaptırmıştım
Arzumirac38 Fahriye1987 sağlık ocağında yaptırabilirsiniz misafir hasta olarak gidip ben ilk ay aşısını o şekilde yaptırmıştım