Ertugrulsena Arkadaşlar oğlum 7 ay 26 günlük meyve yediremiyorum. Muz kayısı şeftali üzüm denedim öğürüp atıyor. Yada ağzında oyalayıp çıkarıyor, sadece yoğurtla yedirebiliyorum meyve aparatına falan bıraktım asla yemiyor. Başka nasıl çözüm bulabilirim ?
Elfelf475 Ertugrulsena bebekler 9 ay kadar doymak değil tadım yapmak için yerler. O yüzden zorlamayın. 1 hafta sonra tekrar verin. Oğlum yumurta yerdi o zamanlar şimdi 5 aydır nadir yiyor. Her zaman her şeyi sevmezler ama daha sonra masada siz yerken görünce yemeye başlıyorlar
Minel-inannesi Ertugrulsena dolaptan cikartipta soguk soguk ver. bayila bayila yiyo benim kiz soguk olunca, ılıyınca yuzune bakmiyo🤷yada meyveyi dilimleyip dondurup cikartip blendirla bizlatin sorbe olarak yedirin. Sicaklarda ici ferahlar
Ertugrulsena Elfelf475 muzu falan ilk tadımda çok sevdi, sonradan istememeye başladı diğer meyvelere geçince hiç yemedi ısrar etmiyorum bende ara ara teklif ederim olmadı
Elfelf475 Ertugrulsena daha çok erken zamanla siz yanında seve seve yiyin o zaten elinizden alacak 🙃 ama siz kendinizi düşünün her meyveyi siz de yemezsiniz. Bebekler de aynı yani. O yüzden zamana bırakmak lazım
Ertugrulsena Elfelf475 doğru diyorsunuz 1 haftadır üzüm vermiyordum şimdi aparatla verdim yedi zamanla oturucak inşAllah ilk annelik olunca herşeye hevesli oluyoruz işte 😂🙊
Elfelf475 Ertugrulsena ilk de olsa tecrübe ile yavaş yavaş siz de değişiyorsunuz 😬 benim de ilk her şeyi bana öğretiyor kendisi ☺️