Gizemlisi Kızlar bebeğim 2 aylık beni emmek istemiyor sürekli huysuzlanıyor eliyle beni itiyor memeyi ağzına verince ağlıyor kucağıma alınca omzumu emmeye çalışıyor bu neden olur ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz
Leylamoznur Gizemlisi bendede aynı sorun var bizde tatil dönüşü Diye düşünüyordum belki atakdor gezerek emzir ben öyle yapıyorum
esreyy Gizemlisi benimde 16 günlük başından beri aynı sorunu yaşıyorum fakat benim sütüm de az olduğu için ememiyor çıkarıyor, iki gündür ne hikmetse emiyor sanırım sabır işi 🥹
mucizemSarem Gizemlisi Evet bizde yaşadık bir hafta sürdü sürekli yatarak yada kucakta şarkılar söyleye hoplaya hoplaya emzirdim Allahtan kısa sürdü
Gizemlisi esreyy çok şükür kuzum emzirmeye devam et sütün mutlaka gelecektir bebeğine de yetecektir inşallah
mucizemSarem Gizemlisi Çok zor sabretmen lazım o beni ittikce istemedikçe bende ağlardım istemediği zaman çok zorlama bu sefer daha kötü olur bide beraber duşa girin orda emzir ten tene deysin ne şekil istiyorsa öyle ver uykudan kalkınca ayılmadan hemen ver merak etme geçmez sanıyorsun ama geciyo
esreyy Gizemlisi İnşallah 🤲 inşallah seninde tutar tekrar, eğer tutmazsa silikon uç ile dene istersen ama pes etme o inatsa sen daha da inat ol 🙈😅
ipek-hbb Gizemlisi Benim bebeğim 3,5 aylık, ilk 5 dk emiyor sonra başını çekip ağlıyor, ayağa da kalksam tekrar almıyor biberonla mama verirsem hemen tutuyor mamayı içince susup uyuyor
Mmervist ipek-hbb aynısı bende de var ağzında pamukçuk var ben ona bağlamıştım ve geçmedi de biberona başladım maalesef
tuanamoms_07 Gizemlisi benim kızımda büyüme ataklarında hep meme reddi yapıyor özellikle algısı açıldığı için artık daha da arttı günde bir kez yaşıyoruz bunu. Ben farklı farklı pozisyonlarda deniyorum gerekirse üstüme bile alıyorum ayakta emziriyorum. Ama öncelikle ağlarken önce sakinleştirmek ağlayınca direk meme verdiğimde asla kabul etmiyor. Birde uykuya geçiş anında dalarken hemen veriyorum o zaman da kabul ediyor. İki üç kere yaşadım ama bunları yaptım işe yaradı umarım siz de de işe yarar şimdiden kolay gelsin 🙏🏻