Ben de alıştırmak istiyorum. Bir eğitmen, 2-3 gün oyun arkadaşını koynunuza alın yatırın kokunuz sinsin, sütünüzden de birkaç damla damlatın demişti. Sonra bebeğin yanağına dokundurarak kokusunu almasını sağlayıp koklayacağı mesafeye koymalıymışız uyurken. Ben de deneyeceğim. Çünkü büyük kolaylık. Kızım emzik de almıyor. Belki onunla kolay uykuya dalar 🥲