Annegizem Kızlar bebeğim genellikle mama içtikten sonra 2-3 saniyelik ürperiyo saniyelik başını titretiyo az önce yine dikkat ettim gaz çıkarmaya çalışırken oldu gene arada denk gelirdim ama bugün biraz daha fazla tekrarladı gibi varmı aynı durumu yaşayan
Aycegul Annegizem instgramda güncel anne diye bi profil var orda paylaşımlara bak ürperti atağı diye biraz aşağı inince görürsünüz benimde içim rahatladı şuan biraz şükürler olsun 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🥲
hayalperest2310 Annegizem benim re öyle korkuyor gibi gözlerini fal taşı gibi açıyor gören de dövmüşüm eziyet etmişim gibi geçen kapı çarptı bir korktu ürperdi annem direk bebeğe bağırmıyorsun değil mi diyor yok daha neler dedim yani 🥹
Atamomss Annegizem Ürperme dediginiz şu omuzlarini oynatmasi mi biz yetiskinlerde oldugu gibi ? Benim oglumda yapiyor ama kafası degil omuzlarini titretiyor cis yaptiginda bazen
Aycegul Annegizem o bzidede oluyor ürperir gibi böyle başını titetiyor biz büyüklerde olduğu gibi . Doktorumuza sordum video yakala dedi fakat zamansız yaptığı içim çekemedim kuzenim nazardan olur diyor inan bende merak ediyorum
Annegizem Aycegul ya ben video yakaladım çünkü bazen peş peşe yaptığı için videoya çekmek zor olmadı eskiler derdiya şeytan geçti ürperdiö aynen öyle oluyor bende sayfalardaki ürperme atağı yazısını okudum ama nebilim genede tedirginim çünkü çok sık yapmaya başladı tek iyi tarafı hemen peşine hep altına yapıyo oluşu bide çok hareketli bi çocuk sürekli eli kolu bişeyler anlatmaya çalışır gibi titrer bakayım kontrolde sorcam doktora
egee_momm hayalperest2310 benimki de öyle ya hemen korkuyor gözlerini birden açıyor ellerini kollarını da açıyor ağlamaya başlıyor 🥲
hayalperest2310 egee_momm bende anlamadım bir haftadır bitmek bilmeyen ağlama krizlerine giriyor gece 3 e kadar o kadar güzel oturmuştu ki halbuki uyku düzeni 🥹🥲
Atamomss egee_momm Aynısı ya dudak bi Büzülüyor sonra zaten susturabilene ask olsun 🤣🤣🤣🤣 bizim oğlanlarin arasinda bi kac gun var zaten cogu seyleri aynı yasiyoruz tamamen emin oldum artik 🤣
egee_momm hayalperest2310 benimki 2-3 ten önce uyanınca emziğini veriyorum eğer emziği atıp mırıldanmaya devam ederse emziriyorum ama genellikle uyuyor tekrar sıcaktan oluyor büyük ihtimalle
egee_momm hayalperest2310 teşekkür ederiz teyzesi 🩷 instagram felan kullanıyor musun canım tanışmayı birbirimize fikir alışverişi yapmayı çok iy🩷
hayalperest2310 egee_momm kullanmıyorum canım eşimle ortak kararımız baya oldu kapatalı bende çok isterdim ❤️🥰
Annegizem Annegizem ben sayfama beklerim canım artık okadar çok okuyoruz ki bebeklerimiz için ni yerde toplayayım dedim beklerim sayfama https://instagram.com/1bebek1ogretmen?igshid=MmIzYWVlNDQ5Yg==
Annegizem Atamomss daha çok omuz gibi değilde başının çok hafif böyle titretiyo ürperiyo resmen tabi omuzlarda titriyo o anda ama 3 saniye filan sürüyo zaten
Atamomss Burcuasaf Bizimkide 3. Aydan beri yapiyor dikkat ettim cis yaptigi zamana denk geliyor suan 3 ay 21 günlük 21 günde 7 kere falan yakalamisimdir anca ben vücut isisi düşüyor diye düşünmüştüm ama simdi icime kurt düştü valla sorcam 4. Ay kontrolunde sizinde cis yapinca mi oluyor peki ?
Burcuasaf Atamomss bende 3,5 aylıktan sonra farkettim bikaç kez çiş yaparken yakaladım somra çok takılmadım geçer diye
Atamomss egee_momm 7 nisan da dogdu beyfendicigimiz 🤣🤣🤣momda sana yazmıştım dogurunca darisi bana diye 4 gun sonra falan dogurdum galiba senden sonra 🤣🤣🤣🤣🤣