Melis1706 Guldmr yok ya bizim burda da yapan vardi normal kina gibi yaptilar resmen o kadari sacma buluyorum ben ne yapaln soyleyim
Karadenizli53 Guldmr valla ben hediyelikle süsleme işine girmedim. Zaten bir kandil gününe denk geldi kalabalıktı da ikramlık yaptık mevlüt okundu sohbet yaptık hediye alanlar vardı verdiler dağıldık. Çok hoşuma gitti ama