Hanımlar merhaba , bebeğim 3 ay 8 günlük ve yalnız bakıyorum , hani eşim 8-6 çalışıyor , ayda bazı günler de nöbetçi . Kızım sürekli kucak istiyor. 2 kedim var bide . Hiç bir şeye yetişemiyorum . Tüm gün kucağımda bebekle akşama kadar oturuyorum . Eşim öğlen geliyor bi , o arada bir şeyler yiyorum. Bu kadar . Kucağımdan bıraktığım an ağlıyor . Tecrübeli anneler bana akıl verir misiniz ?