Berraa_54 İşte bazen çıkartmak yetmiyor aynısını kızımda da yaşadığım için biliyorum. Bende aptamile geçerken millet yapma etme dedi ama biberonla beraber kombinlenince şikayetler biraz daha azaldı. Ve her mama her bebeğe iyi gelmez benim kızım sma içiyordu hem comfort hem optipro kullandım ama 2. Ayına doğru ölçekler doyurmamaya da başlamıştı. Aptamil bizim için daha doyurucu bir mama oldu zaten kıvam olarak da sma ya göre daha yoğun bir kıvamda.
Bir de biberonu hazırlarken mama ile suyu birleştirme aşamasında kaşık yardımıyla yapın ya da mamayı dairesel hareketlerle yavaş yavaş su ile homojen hale getirin diğer türlü çalkalayınca çok fazla gaz yapıyor.