Kızlar 16 gün oldu doğum yapalı, sezeryan oldum düne kadar hiç birşey yoktu bugün kaşıntı oldu çok fena bir şekilde, baktım uç kısmı kızarmış ve şişmiş ama sadece uç kısmı 🥺 peçete ile sildim hafif Sarı akıntı geldi, açılma şuan için yok çok şükür ama korkuyorum ne yapılıyor bu durumda 🥹