Aby bu bir kaç ay her dakka emmek istemesi çok normal, daha kendisini anne karnında sanıyor dış dünyadan habersiz, sizin kucağınızda huzur bulur, kokunuzu ister teninizin sıcaklığını ister, ama en kısa zaman da emziğe alıştırmazsanız gece gündüz kalkarsınız 3cü ayında zor bela alıştırdım benimde aynıydı ve artık tuvalete gitmeme izin vermiyordu. Kendinizi düşünüyorsanız alıştırın valla emzikten sonra hayat buymuş be dedim