Dogapera Merhaba anneler, kızım 4 aylık olacak, emziriyorum. saçıma hiç bir işlrm yaptırmadım fakat artık çok bunaldım saçımı açtırıp boyatmak istiyorum işlem yaptırmam sakıncalı olur mu