Kızlar selam
Yakın zamanda ile başlamayı düşünüyorum bebeğim 8 aylık. Tek sıkıntı hep memede uyumak istiyor bu yüzden de ayrı kaldığımızda uyuyamıyor ve ağlama krizine giriyor. Memede uyumayı nasıl unutturabilirim başarabilen var mı? Bi de çalışan annelerden işe başlamadan önce neler yapabilirim öneri alabilirim genel anlamda. Bu arada sabah erkenden gidip öğlene kadar çalışıcam yani 4 5 saat ayrı kalıcaz.