Oğlum 4 yaşında 2,5 yaşında bezi bıraktık geceleri arada bi yatağa kaçırması olurdu nadiren ateşli olduğu zamanlarda falan ama son bi haftadır hem gündüz hem gece uykusunda altına işiyor bez baglamalımıyım?gece zaten kaldırmak gibi bi durumum yok cocuk huysuz agresif ve ağlayarak inatla kalkmıyor yatarken sıvı şeyler vermemeye çalışıyorum çişini yaptırıp yatırıyorum hep ıslak kalkıyor başına böyle bişey gelen varmıdır ne gibi çözümler buldunuz acaba