Poyraz0 Merhabalar hanımlar 8 bucuk aylık oglum var sünnet olmadı pipisinde kızarıklık ve hafif sislik var altını açtığımda yeni fark ettim ne yapmam gerekiyor okuduğum kadar iltihap dan dolayı diyor acile gideyim mi beklemem mi gerek __