Gulsun2 Dlpozge4919 Genelde iki saat diyorlar ama bebeğin durumuna göre siz belirleyin.Zamabla bebeğibizi tanıdıkça acıkma aglamasi ile normal huysuzlugu ayirt edersiniz
Taze1annem Benim bebeğim saat başı istiyordu oyalamaya çalıştıkça daha çok huysuzlanıyordu. O yüzden istedikçe veriyordum 8 aylık şu an hala aynı devam.
Seydarya Benim bebeğimde bir ay 7 günlük bende her istediğinde veriyorum doktor 3 saat arayla ver dedi gaz olmasın diye ama ağlıyor her ağladığında veriyorum