Ozgegemen1506 Bebeğim 40 günlük ve 20 günlükken dil bağı olduğu farkedildi.Dil bagını bir zararı yoksa kestirmeye gerek yok yada 2 yaşına kadar kestirebilirsiniz dedi. Dil bagı olan çocuklarda ilerleyen yaşlarda konuşma güçlüğü veya bazı harfleri söylememe problemi oluyor mu yaşayan kişiler yardimci olabilirmi.Bizde şuanlık memeyi kavramada güçlük yaşatıyor ben bu sebeple dil bagını kestirmek istiyorum dil bagı kestirenler işlem ne kadar sürüyor sonrasında süreç nasıl oluyor acaba
Kiri57 Ozgegemen1506 aynen eşimde varmış emmede güçlük konuşmada güçlük olur. Kestirmişler onlar gayet. Hiç bir sorun olmaz kanamıyor bile. Çok hızlı bir işlem.
beyzzsenturkk_ Ozgegemen1506 komsumuzun oğlunun dil bağı vardı kücükken peltek su an kelimeleri tam cıkaramıyor
hunilimomy Ozgegemen1506 5-10 dakikalık bi işlem korkmayın hemen hallediliyor sonrasinda yarim saat sonra hemen emzirdik biz bir problem olmadı kendiliğinden iyilesti
Demoo Ozgegemen1506 benim bebeğimde de var ama emebiliyor suan 8.5 aylik yemekleri de yiyor . Dilini hic dışarı cikaramiyordu zaman geçtikçe esnedi ama yine hafif var suan kestirmeyi düşünmüyorum. Benim araştırdıgima göre kanamiyormus bile hemen pıt diye kesiyorlarmis
Ozgegemen1506 hunilimomy sonrasınds tekrarladımı peki bize tekrarlanabilcegi söylendi ve devlet hastanelerine bu emme güçlügünü anlatsak hemen keserler mi acaba bizede kısa süren bir işlem ağrısız acısız olduğu söylendi sonrasında falan agladımı acıdımı canı bebeginizin
Ozgegemen1506 Demoo bizimkide dilini çıkartamıyor emmede güçlük çekiyor ederken uyuyakalıyor aktif ememiyor genelde genzine süt kaçırıyor ilerleyen dönemde konuşma sıkıntısı olabilir diye endişeleniyorum bende
Ozgee59 Ozgegemen1506 ben dün çocuk cerrahına kestirdim. Bebeğim2 ay 20 günlük bana geç kalmışsın doğduğunda getircektin falan dedi. Çok takmadım tabi onu kesmesi benim için yeterliydi. Emmede sıkıntısı yoktu ama dilini dışarı çıkaramıyordu konuşmasına kadar beklemek istemedim o yüzden kestirdim. Öncelikle bi odaya aldılar beni yanına almadılar işlem 2 dk falan sürdü. Sonrasında biraz kanaması oldu çok ağladığı için de kanaması biraz geç durdu. Yarım saat sonra falan emzirdim. Ama eve gelince çok ağladı emmedi falan çok üzüldüm. Akşam olunca da normale döndü şuan güzelce emiyor keyfi de yerinde.
Ozgegemen1506 Ozgee59 geçmiş olsun benim bebegimde dilini çikartamıyor dışarı ve memeyi kavramada zorlanıyor bende ilerde konuşmasında sıkıntı olur diye korkuyorum işlemin kısa sürdüğü ve o dil altındski perdenin yakıldığı söylendi sonrasında peki emdimi aktif bir şekilde benimki memede uyuyakalıyor ve sütü genzine kaçırıyor bunların dil bagından olduğu söylendi
Ozgegemen1506 Ozgee59 ben ilk ögrendiğimde 20 günlüktü ama kesmeye gerek yok denildi geçer zamanla denildi bende araştırdım konuşma güçlüğü olabilcegi yazıyordu endişelendi biran önce bende kestirmek istiyorum birde çocuk cerrahına ilk gittiğinizde hemen aynı gün kestim yoksa başka bir güne mi randevu verildi
hunilimomy Ozgegemen1506 sonrasinda tekrarlamadi sonrasinda bes on dakika agladi ama korkudan ortami yabanciladigi icin ister istemez bi gün calpol verdim ertesi günü normal hayata dönüş
Ozgee59 Ozgegemen1506 benim bebeğim de aynıydı sürekli hava yutuyordu gaz yapıyordu bide kaçırıyordu ağzından tam kavrayamıyordu. Şuan güzel emiyor. İlk emzirmemde çok güzel yakaladı sonra akşama kadar emmedi. Emmeyince sürekli ağlayınca çok korktum bi pişman oldum kestirdiğime ama düzeldi çok şükür. Geç olmadan kestirin siz de sonrasında daha zorlu oluyormuş En kötü ihtimalle ilk gün kötü geçiyor yani bizim öyle oldu. Sonra düzeliyor hepsi
Ozgee59 Ozgegemen1506 yanına almadılar beni o heyecanla sormayı da unutmuşum. Bi soğutucu tarzı biiey sıkmışlardır belki sonradan çok ağladı çünkü acısı sonradan geldi gibi düşündüm bende. Devlette yaptırdım bu arada ben
Ozgegemen1506 Ozgee59 bende sonradan emmez diye endişeleniyorum bizimkide sürekli hava yutuyor zaten kolik gazlı bir bebek bu sebeple bile olmuş olabilir kolik.Sütü genzine kaçırma ve sütü ağzından akıtma problemi bizdede var inşallah hallolur kesildiğinde düzelir
Ozgee59 Ozgegemen1506 aynı anda kesti gün falan verilmiyor. Zaten çok kısa bi işlem 2 dk ayrı kaldım bebeğimden düşün
Hc6021 Ozgegemen1506 benim kızımda 20 günlükken dil bağının olduğunu öğrendik KBB götürdük spreyle uyuşturdular öyle dil bağını kestiler çok küçük bir çizik atıyor doktor o kadar yarım saat emzirmemi söyledi bence beklemeden sizde götürün
Ozgee59 Ozgegemen1506 bu sorunları yaşıyorsanız kestirin bence ya. İleridekonuşma bozuklığu da olabilir küçükken halletmek en iyisi.
Ddddddd01 Ozgegemen1506 benim oğlumun vardı 3 aylıkken kestirdik doktorumuz ilerde konuşmasın da sıkıntı olur demişti ondan kesmemizi önermişti.
Ozgegemen1506 Ddddddd01 sonrasında nasıl oldu peki düzeldi mi bazen tekrarlayabiliyormuş. Kanaması çok oldu mu,ne kadar sürede iyileşti, sonradan emmesi güzelmiydi sıkıntı yaşadınızmı, operasyon uyuşturularak mı yapılıyor, bebeğiniz kesilince çok huysuzlaştımı
Ddddddd01 Ozgegemen1506 sünnet olurken onuda o esnada kestiler hiç kanaması huysuzluğu olmadı. Tekrarlama olmadı oğlum şuan 4 yaşında konuşmasın da hiç bir sıkıntı yok. Kestirmeden önce emerken çok cebelleşiyordu tam kavrayamıyordu kestikten sonra emmesi normale dönmüştü. Bizim doktorumuz kesinlikle kestirin demişti çünkü bizimki baya belirgin bi bağdı ilerde konuşmada sıkıntı yaşar demişti bide çok zor bi işlem değil.
Ozgegemen1506 Ddddddd01 inşaallah bizde kolayca atlatırız bu süreci bende kestirmek istiyorum zaten en kısa sürede sünnetlede kes tire bilirim belki teşekkür ederim cevabınız için