Newmother07 10bugra05 ilk zamanlar benimde kolumda uyuyordu şimdi 2.5 aylığız beşiğine yatırıyorum yanındaki koltuktada ben yatıyorum alışırsa bıraktırması zor olur hem bi işini de yapamazsın öyle sürekli kolunda uyutarak
10bugra05 Newmother07 evet çok zor oluyor havalar da aşırı sıcak ki yapışıyoruz resmen artık ana kucagında uyutup beşiğine koymaya başlıyorum