Kızım 18 aylık olmak üzere son 1-2 haftadır çok sinirli istediği olmayınca bize/kendine vuruyor ısırmaya çalışıyor çıplık atıyor yalandan ağlamalar falan yapıyor. Ne yapacağımı bilemiyorum. Nasıl tepki vermeliyim? Konuşmaya sakince anlatmaya çalışıyorum ama çığlık atmaktan duymuyorki. Kaynanamda çok şımarttınız ondan böyle oluyor diyor daha çok bana vicdan azabı çekiyorum. Nerede yanlış yapıyorum acaba yoksa tüm bebeler mi böyle