Kızım 12 ay 15 günlük. 7.ayından beri emekler tutunup kalkıp yürüyo merdivenleri haldır haldır tırmanıyo asla yürümek istemiyor. 1 2 saniye desteksiz durup hemen oturmak istiyo. Bi kaç kere desteksiz 1 buçuk 2 dakika durdu sadece. Yürüme arkadaşıylada çok güzel gidiyo. Desteklemek için bişey yapmam lazım mı yoksa kendi isteyince mi olcak? Normalde 18 aya kadar zamanı var ama herşeyi bu kadar istekli erken yapıp yürümemek istememesi kafam takıldı.Tecrübelerinizi merak ettim🙏😊