suslukiko_ Geçen hafta atlattık boğazlarında enfeksiyon var dediler ama inatçı bir ateşti 3 gün şueuplara duşlada ramen füşürmekte çok zorlandım.. Oğlumu yıkadığım küveti ılık suyla doldurdum hatta ilk başta şampuanından sıktım köpük köpük oldu normalinde ateşliyken suya sokmak zor oluyor hadi gel burası güzellik merkezi bizde köpük banyosu yapmaya geldik dedim içine bir kaç top ördek falan attım baya orda oynadı o sayede ateşi kontrol altında tutabildim sürekli alnına eklem yerlerine ıslak bez koydum üstünü giydirmedim ve klimayı kapatmadım çünkü ben izmirdeyim gelen hafta 45derrcelere kadar çıktı bizim ev çatı katı resmen 50dreceydi