Kızlar kızlaaarr ya pazar gününden beri kızım ateşli kaç gündür uğraşıyoruz serum iğne dolven calpol soğuk kompres yani sizin var mı bildiğiniz ateş düşürme yöntemi falan ya beni klima çarptı herhalde diyordum kızıma bulaştı sanırım ama herkes diyor ki salgın var siz de dikkat edin aman Allah yardımcımız olsun
3 ihlas okuyalım mı bebeklere çocuklara tüm şifaya ihtiyacı olanlara gitsin Amin 🤲🏻