Idrarinda intihap vardi bir türlü duzelteniyoruz emmek istemiyor aç ama ben zorluyorum mama yi bünyesi kabul etmiy8r başına gelen varmi bana bir Çare gerçekten yoruldum götürmedigim doktor kalmadı iyice perişan oldum. Aç doymuyor ama yok emmiyor mama almıyor 5 dakika emiyor sonra istemiyor 2 saat benim zorumla geliyor lütfen bir yol 3 buçuk aylik