anamdan içtiğim sütü burnumdan getiren oğlum sonunda dişini çıkardı elime küçücük ve sivri bir şekilde geliyor. Ama hâlâ aşırı huysuz sürekli ağlama halinde bu gece hiç uyumadık 1 saat aralıksız bile yatmadı o ağladı ben ağladım yani calpol bile fayda etmedi. Dişi çıktı patlattı yani ama neden hâlâ huysuzluğu devam ediyor ne zamana kadar biter? Hem grip hem regl hem sıcak hem diş çıkaran bebekle hayat çok zor😒başka ne yapmalıyım🥲