Kızım yaşına girmek üzere. 6 aylık olduğunda ek gıdaya başladığımda yoğurtla meyve karıştırıp vs veriyorum yiyodu çok geçmeden kaç gün tam hatırlamıyorum ama 7 aylık olmak üzereyken yoğurt yeyince yüzü kızarmaya başladı. Ama geri az bı zaman sonra geçiyordu kizarikliklar. Doktora götürdük kan aldı alerji var deditarih verdi işte test yapıldı deri testi ordada çıktı alerji. Yumurta akı için gün verdiler gittik yumurta akı yedi bişey olmadı. Böylece yumurta akına alerjiniz çıkmadı. Şimdi süt testi ve yoğurt testi için gün verdiler ona gidicez ama. Sormak istediğim şu. Hep duyuyorum işte sut alerjisi varsa anne şunu yemez bunu yemez vs. Ama ben hiç dikkat etmiyorum herşey yiyorum çocuğumda bı yan etki yok. Mesela tavuk sosluyorum içinde yoğurt oluyo kizartiyorum yiyo ha çok yemiyo ama tek tük yiyo bişey olmuyor. Dünde dedik dondurma verelim az bişey verdik yine yan etki falan yok. Ben anladım ki sadece çiğ süt ve yoğurda falan mı var bu alerji. Çünkü pişmiş olan herşeyi yiyo bişey olmuyo.