Bebegimveben34 10 aylıkken geçirdim
@Tuba acaba sizin gürültünüze uyanıyor olabilir mi ? Öksürük vs. seslere ? Çünkü benim kızım da geceleri 2-3 kez uyanıyordu, ben emzik ağzından düştü diye uyandı sanıyordum, veriyordum hemen geri uyuyordu. Ama 10 aylıkken kendi odasına geçirdim ve geceleri 1 kez bile uyanmamaya başladı