Sehnaz56 Bebeğim 7 ay 4 günlük emeklemeye çalışıyor bunu uyurken daha çok yapıyor sürekli uyanıyor normal mi gerçekten artık sürekli uyanmasından sinir krizi geçireceğim
Aslananne1 Sehnaz56 geçici canım.benim de oğlum yapardı sonra bıraktı bebekler bisi öğrendimi uykusunda bile tekrar ediyor
Sehnaz56 Aslananne1 yapamadığı için sürekli ağlıyor hatta acaba doktora mı götürsem bir şeyi mi var diye korkmaya başladım ve sanırım köpek dişleri de çıkacak beyazlaşmışlar