Eceerva çok geçmiş olsun, ondan mıdır bilmiyorum ama sürmenize gerek yok. Benimde 2,5 aylık bir kızım var. Çok nadir sürerim. Islak pamukla temizliğini yapıp bezini bağlıyorum. Uzun süre bezini bekletmiyorum, her gün banyo yaptırıyorum ve her gün altına alt açma bezi serip bi yarım saat poposunu havalandırıyorum. Şükür, pişik olmadık hiç.