Kızlar merhabalar kafama bir şey takıldı şu an biz beş aylık olduk altıncı aydan gün alıyoruz. Benim sorum şu sütüm yeterli geliyor çocuğum zaten sürekli süt içiyor kilo alımı da güzel ek gıda başlamam gerekir mi ?bir de tadımlara başladım denemek amaçlı herseyı ağzına alıyor bilinçli mi akıyor bilmiyorum ama şekerli şeyleri mesela meyve suyu ya da yoğurt gibi şeyleri yiyor ve bir daha istiyor ağlıyor hatta ama yine de ek godaya başlasak mı süt ağırlıklı gidiyoruz bagırsaklard ave ya sindirimde sorun olur mu?boğulur mu yerken çok korkuyorum?7-8 ay gibi mi başlasak iştahı varken erken mi başlasak bilemedim yardım lütfen ☺️