Nickibosver doktorunuz persentil tablosuna göre iyi diyorsa kimseyi dinlemeyin belki sizin boy kilonuz doğum kilosuna göre aylık gelişimi güzeldir bence kimsenin söylediğine takılmayın
Mesela dün tanıdığım birini gördüm aaaa kilo almışsın dedi e doğum yaptım normal değil mi dedim direk bozuldu
Biride hamileyken aaaaa karnın şişmiş dedi Allah Allah neden acaba hamile olduğum için olabilir mi hem karnım şişecek tabii, g*tüm şişecek değil dedim çekinmiyorum lafımı söylemekten kim olursa olsun. Sizde gereken cevabı verin neden kendinizi üzmelerine fırsat veriyorsunuz Kİ 🌸 değer mi kendinizi üzmeye