midekoruyucu geçmiş olsun silverdin iz bırakıyormuş ben geçen yandım da doktor anestol sür dedi yüzümdeydi benim iz için de bi kaç yıl önce elim yanmıştı kaynamış suyu elime boşaltmıştım silverdin sürmüştüm iz kalıyordu kayınvalidem elma rendesi koy demişti hiç iz kalmadı onunla hiç yanmamış gibiydi