Sedsedsed sanmazlar canım kimse çocuk büyütmedi mi sanki, çocuğu olan herkes bilir bu tarz durumları. Biz mesela bayadır 2yaş sendromundayız, sebepli sebepsiz her şeye ağlıyor oğlum. Öyle bir ağlıyor ki gören dövüyorum sanır yani o biçim bi ağlama. Her ayın yaşın kendine göre huy ve durumları oluyor, bunlar çok normal şeyler.