Heymomyy prospektüsünde laktasyon döneminde sütte azalma ve süte yan madde geçişi yazıyor. Ve öyle eczacı/doktora danışından ziyade kullanılmaması tavsiye edilir diyor?
Östrojen var zaten içinde o bile falso en başında emzirenler için iyi bi içerik değil.
Değiştirtin bence