2 bebem var k v zaten gelip gitmez kal birlikte bakalım da demez hastayrkn annem köy işleri var arada gelir gider merkeze oda hasta oljr zaten ben hastayken destek oljr Allah razı olsun ama tam anlamıyla asla destek olamıyorlar yatıp dinlenme olayım olmuyor eşim bakıyor oda yenek yapmayı bilmiyo mecbur kalkıp yapıyorum bu arada çok ağır boğaz enfeksiyon u geçiriyorum asla konuşamıyorum yutkunamıyorum kulaklarımın ağrısına dayanamıyorum antibiyotik hiç fayda etmedi aksine her gün daha kötü oldum birde hastayken ilgi bekliyorum gelmeyince de üzülüyorum önerisi olan varmı antibiyotik hericinde ne yapabilirim