esr-svd merhaba benim kizimda da kalca gelişim geriligi vardi 2 ay tubingen ortez kullandik biz de. Iyi ki kullanmisiz suan kizim 22 aylik yuruyor, kosuyor, zipliyor cok sukur bir sorunu yok. O yuzden hic endise etmeyin bebeginiz zaten henuz kucuk hizlica toparlar. Size tavsiyem bandajdan ziyade tubingen ortez kullanmaniz, doktorunuza bunu bir danisin cunku kullanimi bandaja gore hem daha kolay hem de bebegi en az rahatsiz edecek sekilde tasarlanmis. Fiyatları biraz yuksek, medikalcileri arayip bir fiyat bilgisi alabilirsiniz. Bir de bebeginiz bacaklarini hep kurbaga pozisyonunda acik tutun aparat kullaniminiz bitse bile kucakta vs o sekilde tasimaniz cok onemli, uyurken de zamanla duzeliyor o sekilde.